19.2.10

Kaçmak mı kalmak mı?

Yollardır insanı uzaklara vuran.

Çantanı alıp gitmek istersin bazen.
Pek çok şey yormaktan öte gelir
Hayatın bir film şeridir
İhtiyaç molalarını beklersin
Ya nefes almak için
Ya da salondan kaçmak.

---------------------------------------------------

Pek çok kişi kaçar aslında
Kaçmayı istemektedir.
Ya başedemez, yada aklı savaşmaya yetmez

--------------------------------------------------- 

Bir el bombası gibidir yalnızlıkların
Bazen pimi çekersin ve elinde patlar
Ne olduğunu anlamazsın.
Bir sayfa şiire
Uzun bir şarkıya
Yada bir odanın içine saklanırsın

--------------------------------------------------- 

Aslında ruhunu değil vücudunu yaşatır kimileri
İçtiği su yaşam destek ünitesi
Yediği yemek ise aç mideye inan bir ilgi gibi

---------------------------------------------------

Elimde bir kağıt
Yazmak istedim
Mürekkep bitti

Yatağımda amansız bir uyku
Uyumak istedim, uyku yoktu halbuki

Önümde bir hayat
Gülmek istedim, istek gitti
Ağlamak istedim, yaşlar yoktu ki

Sessiz derinliğe baktım
Ne sen vardın
Ne kokun
Çoktan gitmişsin belki.